-A +A
  Görüntüleme: 1858

Islak imzalı e-imza başvuru formu nereye iletilmelidir?

E-imza başvurularında, KamuSM'den iletilen "başvuru parolası" içeren e-posta takip edilerek doldurulan form, ıslak imza ile imzalanarak, KamuSM'ye iletilmek üzere Bilgi İşlem Daire Başkanlığı sekreterliğine gönderilmelidir.

Başvuru sürecine dair detaylı bilgiye https://faq.cc.metu.edu.tr/tr/sss/kamu-sm-nitelikli-elektronik-sertifika... bağlantısından ulaşılabilir.

ODTÜ PERSONELİ İÇİN ÖNEMLİ NOT:

COVID-19 küresel salgını nedeni ile esnek çalışma düzenine geçildiğinden dolayı, Kamu Sertifikasyon Merkezi ıslak imzalı sertifika edinim ve yenileme taleplerini üst yazı olmaksızın kabulüne başlamıştır. Başvuru sahipleri başvurularını aşağıdaki adrese kargo ile ya da iadeli taahhütlü posta ile şahsen iletebilirler. Başvuru formu doldurulduktan sonra PDF olarak bilgisayara indirilmelidir. ODTÜ personeli başvuru sahipleri, bu formu e-posta ile e-imza@metu.edu.tr adresine iletilmelidir.

Adres:

Kamu Sertifikasyon Merkezi
TÜBİTAK Gebze Yerleşkesi (İdari Bina)
P.K. 74, Gebze 41470 KOCAELİ