-A +A
  Görüntüleme: 6005

Kamu SM'den gelen Nitelikli Elektronik Sertifika (E-imza) Başvuru E-postasını sildim. Ne yapmalıyım?

Kamu SM'den gelen Nitelikli Elektronik Sertifika başvuru e-postası yanlışlıkla silindiyse kurumumuzdan Kamu SM'ye bildirilen e-posta adresine sistem tarafından haftada 1 tane olmak üzere otomatik parola e-postası gönderilir. Bu süreyi beklemek yerine, kişiler kendilerine aşağıdaki adımları izleyerek tekrar e-posta gönderebilirler.

Başvuru parolası gitmeyen kullanıcılar aşağıdaki adımlar izlenerek yeni bir başvuru parolası gönderebilirler:

  1.       www.kamusm.gov.tr web aresinde ana sayfa ekranından BAŞVURU bölümünden, NES Başvuru Erişim Parolası Gönder tıklanır.

2. Açılan yeni sayfada kullanıcıya ait T.C. Kimlik No bilgisi ve ODTÜ e-posta adresi girilirerek  yeni bir başvuru erişim parolası gönderimi sağlanabilir.