-A +A
  Görüntüleme: 5666

Merkezi Bilişim Hizmetlerine Destek Veren Çağrı Merkezi Yapısı Nasıldır?

MERKEZİ BİLİŞİM HİZMETLERİNE DESTEK VEREN ÇAĞRI MERKEZİ YAPISI NASILDIR?
ODTÜ bilişim hizmetleri kullanıcılarına yüz yüze, telefon ve elektronik ortamlarda genel destek hizmeti sağlanmaktadır.
Mesai saatleri içi: (0312) 210 3355 (pbx)
Çağrı yönetim sistemi aracılığıyla 4 personel eşliğinde kullanıcı bildirimleri bilişim destek yönetim yazılımında kayıt altına alınmaktadır.
Mesai saatleri dışı: (0312) 210 3318
Mesai saatleri dışında yapılan bildirimler ilgili hizmetin sorumlusu teknik personele aktarılmaktadır.