-A +A
  Görüntüleme: 2212

Yeni cüzdanmatik cihazına kartımı taktığımda cihaz şifremi onaylamadı ve "Teknik nedenlerden ötürü şu anda hizmet veremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz." uyarı mesajını verdi. Şifrem ile ilgili bir sorun mu var?

Readspeaker

Bu mesajı hesap eşlerken kullandığınız bankamatik ya da kredi kartınızın bozulmasından dolayı bankamatik ya da kredi kartınızı değiştirdiğiniz için almaktasınız. Bu hatayı almamak için yeni banka kartı başvurusu yapmadan önce akıllı kartınızla eşli banka kartınızın eşlemesini kaldırmanız gerekmektedir.

Eğer bu hatayla karşılarsanız, İş Bankası ODTÜ Şubesi'ne giderek oradaki hazır formu doldurmanız gerekmektedir. Yeni kartınızın eşleme işlemi 10 gün içerisinde tamamlanmaktadır.