-A +A
  Görüntüleme: 747

Birime özel not eklemek için ne yapmalıyım?

EBYS'deki Not Ekleme özelliğini aynı birimde çalıştığınız diğer personel ile bilgi paylaşımı için de kullanabilirsiniz. Bu özellik için aşağıdaki adımlar takip edilebilir:

  1. Evrak üzerinde bulunan "Notlar" düğmesine tıklayınız. 

  2. "Yeni Not" düğmesini tıklayınız.

  3. "Herkes görebilir" onay kutusundan tiki kaldırınız.

  4. "Kullanıcılar ve Roller" kısmındaki "..." düğmesine basınız.

  5. Açılan bölümden "Tür" listesini tıklayınız.

  6. "Tür" listesinden "Departman Rolü"nü seçiniz ve "ID" bölümündeki "..." düğmesine basınız.

  7. Açılan bölümden biriminizi aratarak bulup seçiniz.

  8. "Ekle" düğmesine basarak önceki bölüme dönünüz. Notunuzu yazarak tekrar "Ekle" düğmesine basınız. Artık biriminizdeki kişiler evrak kendilerine ulaştığında bu notu görebileceklerdir.