-A +A

Akıllı Kart

Yeni cüzdanmatik cihazına kartımı taktığımda cihaz şifremi onaylamadı ve "Teknik nedenlerden ötürü şu anda hizmet veremiyoruz. Lütfen daha sonra tekrar deneyiniz." uyarı mesajını verdi. Şifrem ile ilgili bir sorun mu var?
Akıllı kartım değişti, eski kartımdaki nakit para yeni kartıma aktarılır mı?
Akıllı kimlik kartım iptal edildiğinde içerisindeki sanal para eşli olan banka kartıma ne zaman aktarılır?
Akıllı kimlik kartım kırıldı, ne yapmalıyım?
Akıllı kimlik kartıma yüklediğim sanal para hemen veya birkaç kullanımdan sonra sıfırlandı, bu durumda ne yapmalıyım?
Akıllı kimlik kartımda bulunan parayı hesabıma geri aktarabilir miyim?
Akıllı kimlik kartımı değiştirdim. Yeni kimliğimi cüzdanmatik cihazlarında tekrar kullanıma açmam gerekir mi?
Akıllı kimlik kartımı değiştirmek istediğimde kartımda bulunan para yeni kimliğime aktarılır mı?
Akıllı kimlik kartımı kaybettikten sonra buldum, ne yapmalıyım?
Akıllı kimlik kartımı kaybettim/çalındı, ne yapmalıyım?
Akıllı kimlik kartımla eşli olan hesap/kredi kartım iptal oldu. Yüklemiş olduğum sanal para otomatik olarak iade edilir mi?
Bölüm binası kartlı geçişinden giriş-çıkış yapamıyorum. Ne yapmalıyım?
Harcamalarımı ve yüklemelerimi nasıl takip edebilirim?
Mezun oldum, iptal edilen kartımdaki nakit para iade edilebilir mi?
Netmatik/Bankamatik cihazlarına akıllı kimlik kartımı okuttuğumda ekranda farklı isim/soyisim görüyorum. Bunun sebebi nedir?
ODTÜ personeliyim. Eşim için kimlik kartı çıkartabilir miyim?
Talep etmiş olduğum iade hala akıllı kimlik kartıma yüklenmedi. Sorun ne olabilir?
Subscribe to Akıllı Kart