-A +A
  Görüntüleme: 1088

Bölüm binası kartlı geçişinden giriş-çıkış yapamıyorum. Ne yapmalıyım?

Readspeaker

Üzerinde ODTÜ logosu bulunan kart okuyuculara kartınızı birkaç santimetre kadar yaklaştırmanıza karşın okuyucu bip sesli uyarı vermiyorsa kartınızın fiziksel yapısıyla ilgili bir sorun vardır. Personel iseniz Personel Daire Başkanlığı'na, öğrenci iseniz Öğrenci İşleri Daire Başkanlığı'na başvurarak akıllı kimlik kartınızı kontrol ettirebilir, gerekirse değişiklik talebinizi iletebilirsiniz.

Kart okuyucu bip sesli uyarı veriyor, ancak kapı açılmıyorsa geçiş yetkinizde sorun olabilir. Bölümünüzün yetki sorumlusuna başvurup giriş-çıkış yetkinizi kontrol ettirebilirsiniz.
Bölüm kapılarından giriş-çıkış yetkileri bölüm sorumlusu/sorumluları tarafından verilmekte olup, giriş-çıkış yetkinizi kendilerine kontrol ettirebilirsiniz. Daha önceden giriş-çıkış yapabiliyorken sorun yaşamaya başladıysanız ve/veya sizin durumunuzda birden çok kişi varsa, akıllı kart sisteminde bir sorun olabilir. Durumu ilk önce bölümünüzün yetki sorumlusuna bildirebilirsiniz. Eğer yetkiniz bu durumda da tanımlanamaz ise  
hotlinemetu.edu.tr e-posta adresine durumu anlatan bir e-postayı kurumsal e-posta adresinizden gönderebilirsiniz.