-A +A
  Görüntüleme: 4770

Mezun olduktan sonra ODTÜ kullanıcı hesabıma gelen e-postalarımı yönlendirebilir miyim?

Readspeaker

Yönlendirme servisi kapsamında, öğrencilerin exxxxxxmetu.edu.tr formatındaki e-posta adresleri mezuniyetlerini takip eden 1 Öğretim Yarıyılı (1 Dönem) boyunca (Haziran dönemi mezunları için bir sonraki yılın Mart ayı; Şubat dönemi mezunları için aynı yılın Kasım ayı sonuna kadar) açık tutularak, bu sürenin sonunda, mezun tarafından bildirilenen yeni bir e-posta adresine süresiz olarak yönlendirilmektedir.

Mezuniyet durumundaki öğrencilere, kullanıcı hesapları kapatılmadan 6 ay önce, kullanıcı hesaplarının kapatılacağına dair bir bilgilendirme e-postası ve 1 ay önce ise hatırlatma e-postası gönderilmektedir. Öğrenciler, bu kapatılma e-postasını aldıktan ya da hesapları kapatıldıktan sonra herhangi bir zamanda bu yönlendirmeyi yapabilmektedirler.

Kullanıcı hesaplarının yönlendirilmesi, web üzerinden merkezi kullanıcı kodu ve şifresi kullanılarak https://mezun.cc.metu.edu.tr ya da https://alumni.cc.metu.edu.tr adresinden yapılabilmektedir. Kullanıcı hesapları kapatılmış ya da şifresini hatırlamayan mezunlarımız nüfus cüzdanı fotokopisiyle birlikte öğrenci numarasını ve talep ettikleri yönlendirme adresini (0 312) 210 3303 no'lu faxa göndermeleri gerekmektedir. İşlemi takip etmek için hotlinemetu.edu.tr adresi ile iletişime geçilebilir.

Not: Yönlendirme işlemleri 30 dakikada bir etkinleştirildiğinden, yönlendirme işlemi yaptıktan sonra e-posta yönlendirmesini kullanabilmek için 30 dakika bekleyiniz.