-A +A
  Görüntüleme: 17162

Kullanıcı Hesabı Alırken Yaşanabilecek Sorunlar

https://useraccount.metu.edu.tr adresinden kullanıcı hesabı alırken sorunla karşılaşırsanız aşağıdaki olası çözüm yollarını deneyebilirsiniz.

Mezunlarımız, alumniaccount sayfasında sorun yaşıyorlarsa mezunkart @ metu.edu.tr adresi ile iletişim kurabilirler. 

 

CODE 103: Kullanıcı hesabı yaratılamadı hatası alan öğrencilerimiz farklı bir tarayıcı ile tekrar deneyebilirler.

CODE 182: Lütfen doğru programı seçtiğinizi kontrol ediniz. (Ankara ve Kıbrıs kampuslerindeki programların isim farklılıklarına dikkat ediniz.) Ayrıca ÖİDB tarafından dönem kaydınızın oluşturulduğundan da emin olunuz.

CODE 183: Kullanıcı hesabınız oluşturulurken teknik bir hata oluşmuştur, lütfen kullanıcı bilgileriniz ile Bilişim Destek Ekibimize ODTÜ BİDB ana sayfasındaki “Bize Ulaşın” bağlantısından iletişime geçebilirsiniz

Özel öğrenciler https://useraccount.metu.edu.tr/newstudent/ adresine giriş yaptıklarında kayıt bulunamadı hatası (hata no:182) alıyorlarsa kayıtları sistem tarafından açıldıktan sonra tekrar kullanıcı kodu almayı deneyebilirler. 

 

Başvurunuz sırasında mümkünse hotmail.com, outlook.com, live.com dışında bir eposta adresi kullanınız. Microsoft e-posta hizmetlerine gönderimlerde sıkıntı yaşanabilmektedir.

Eğer bu adreslerden birini kullandığınızda etkinleştirme mesajı size ulaştıysa işleminize devam edebilirsiniz. Gereksiz e-posta / Junk / Spam gibi klasörlerde de etkinleştirme mesajını bulamadıysanız öğrenci numaranız (veya TC Kimlik numaranız) ile birlikte Bilişim Destek Ekibimize ODTÜ BİDB ana sayfasındaki “Bize Ulaşın” bağlantısından ulaşabilirsiniz.

Mevcut Öğrenciler

Mevcut öğrencilerimizin bu sayfayı kullanarak tekrar hesap yaratmalarına gerek yoktur. Geçerli kullanıcı adı ve şifrelerini kullanabilirler.