-A +A
  Görüntüleme: 36148

E-imza sertifikamın geçerlilik süresi doldu/dolmak üzere, yenileme başvurusunu nasıl yapabilirim?

1. Kullanım süresi dolmuş ya da dolacak olan elektronik imzanızın yenilenmesi için öncelikle https://e-imza.metu.edu.tr adresine giriş yaparak YENİLEME başvurusu yapmanız gerekmektedir.

***ÖNEMLİ: İlgili adreslere kampüs dışından erişebilmek için VPN hizmetini kullanınız.

VPN hizmeti ile ilgili bilgi almak ve kurulumu için https://faq.cc.metu.edu.tr/tr/groups/vpn-hizmeti adresini ziyaret edebilirsiniz.

2. Başvurunuz kurum yetkilisi tarafından onaylandıktan sonra kurumsal e-posta adresinize TÜBİTAK KamuSM tarafından bilgilendirme epostası gelecektir. Bu epostada belirtilen işlemleri tamamlayıp bahsedilen form KamuSM'ye başvuru yapan kişi tarafından iletilir.

https://faq.cc.metu.edu.tr/tr/sss/islak-imzali-e-imza-basvuru-formu-nere...

3. TÜBİTAK KamuSM'den gelen eposta sonrasında bağlantıda belirtilen "Ön Başvurusu Yapılan Kişilerin e-İmza Başvurularını Tamamlaması" işlemlerinin tamamlanması gerekmektedir.