Görüntüleme: 12233
EBYS'de yeni bir kurum içi yazı nasıl oluşturulur?
- EBYS'de oturum açınız.
- Sol menüden "EBYS" seçeneğini tıklayınız.
- Açılan bölümden "Kurum içi yazı oluştur" seçeneğini tıklayınız.
- Açılan bölümden "Konu girmek için tıklayınız" seçeneğini tıklayınız.

- Açılan bölümden "Konu" yazınız ve "Standart Dosya Planı"nı seçiniz.

- Güvenlik sekmesine geçiniz. Gerekliyse doldurunuz.

- İlgiler sekmesine geçiniz. Bir ilgi varsa ekleyiniz.

- Sistemde bulunan hazır bir yazıyı eklemek istiyorsanız "Sistemden kayıtlı ilgi seç" seçeneğini kullanabilirsiniz.

- Ekler sekmesine geçiniz. Ek varsa ekleyebilirsiniz.

- Ekin türünü seçiniz ve gerekli alanları doldurduktan sonra tamam düğmesine basınız.

- Dağıtımlar sekmesine geçiniz. "Gönderilecek yer ekle" düğmesine basınız. İlgili birimi ekleyiniz.

- Gövde sekmesine geçiniz. Evrak gövdesini yazınız.

- Onaylayacaklar sekmesine geçiniz. Ekle düğmesine basınız.

- Onaycıları tek tek ve sırasıyla ekleyiniz ve tamam düğmesine basınız.

- Bütün alanları doldurduktan sonra tamam butonu ile evraka dönebilirsiniz. E-imzaya gönder butonuna basarak evrakın imza için ilgili kişilere gitme işlemini başlatabilirsiniz.

EBYS ilgili sorular ebys-destek@metu.edu.tr adresine iletilebilir.